czwartek, 15 kwietnia 2010

Mówię dość ...

Mówię dość ponuractwu jakie się wdało w tego bloga przez zimę. Nadszedł czas na zmianę szablonu, co mam nadzieję natchnie mnie do częstszego zaglądania tutaj ku swojej i być może Waszej uciesze. Pomimo żałoby uśmiecham się do siebie. Warto!

P.S. Tak mniej więcej wygląda moje służbowe biureczko, tylko zwykle stoi na nim więcej kubków. Raz doszło do absurdu, gdy na niewielkim pracowniczym poletku ustawiły się w rządku kubki z : czarną kawą, zieloną herbatą oraz szklanica z wodą, a do tego wszystkiego talerz z niedojedzoną sałatką. Chaos w głowie ... .

2 komentarze:

  1. No proszę, a ja sobie Ciebie wyobrażałam do tej pory jako bardzo uporzadkowaną osobę ;)Pewnie to zbyt pochopnie wyciągnięty wniosek na podstawie poprzednich dwóch szablonów "od linijki".

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheheh. Jak to czasem można łatwo zmylić drugiego człowieka. Czasem aż strach ...

    OdpowiedzUsuń